30 мая 2005 г. состоялось заседание Совета предпринимателей при Кабинете Министров Украины с участием Премьер-министра Украины Тимошенко Ю.В.

Рассматривались вопросы:

  1. О проекте Закона Украины "Об упрощенной системе налогообложения, учета и отчетности субъектов малого предпринимательства";
  2. О проекте налоговых разъяснений о применении некоторых положений Закона Украины "О внесении изменений в Закон Украины "О государственном бюджете Украины на 2005 г." и некоторых законодательных актов Украины".
  3. Об упрощении процедуры начала предпринимательской деятельности.
  4. О взаимоотношениях предпринимателей с Пенсионным фондом и фондами общеобязательного государственного социального страхования.

Среди докладчиков - Председатель Госкомпредпринимательства Дашкевич А.В., народный депутат Ляпина К.М., Председатель ГНАУ Киреев А.И., Председатель Пенсионного фонда Зайчук Б.А.

Более подробно, а также оперативный отчет о работе Горячей линии за 26-29 мая 2005 г. - см. ниже.

Следующее заседание Совета предпринимателей при участии Премьер-министра Украины состоится 6 июня с.г. По-прежнему ждем предложений по улучшению бизнес-климата в стране.

С уважением,
Светлана Бирюкова,
исполнительный директор "Новой Формации"


За чотири дні на урядову “гарячу лінію” для підприємців надійшло понад 500 телефонних дзвінків, близько трьох десятків з них містили пропозиції, що були враховані при підготовці законопроектів щодо регулювання підприємницької діяльності.
Про це йшлося на засіданні Ради підприємців України при Кабінеті Міністрів за участю Прем’єр-міністра Юлії Тимошенко.
Крім пропозицій щодо змін законодавства телефонні дзвінки стосувалася питань корупції, оренди за землекористування, проблем ведення бізнесу. Юлія Тимошенко заявила: “Жоден із цих сигналів не повинен залишитися поза увагою Кабінету Міністрів. Буде визначено двох урядовців, які достеменно володіють інформацією про те, до компетенції якого з міністерств належить розгляд кожного питання. Вони готуватимуть відповідні доручення Прем’єра, що будуть підписуватися за підсумками робочого дня. Люди мають знати: Кабінет Міністрів оперативно реагуватиме на їхні дзвінки”.
Прем’єр-міністр запропонувала Раді підприємців провести круглий стіл для підготовки концепції державної політики щодо впорядкування взаємовідносин між торговцями і адміністрацією ринків, — це має стати відповіддю на численні звернення про штучні заборони на торгівлю.
Кабінет Міністрів системно підходитиме до вирішення конфліктів бізнесу і місцевих органів влади. “Змусити чиновницький масив зважати на інтереси людей ми можемо тільки разом, - звернулася Юлія Тимошенко до Ради підприємців, - кожен випадок повинен систематизуватися і передаватися з дорученнями Прем’єр-міністра відповідним органам влади”.
Юлія Тимошенко зобов’язала Державну податкову адміністрацію підготувати два письмових роз’яснення про застосування окремих положень Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про державний бюджет України на 2005 рік” та деяких інших законодавчих актів України”. Роз’яснення стосуватимуться передовсім підприємців спрощеної системи оподаткування щодо стягнення податку на додану вартість.
На нараді розглядалося питання про взаємовідносини підприємців з Пенсійним фондом та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування. Голова Пенсійного Фонду Борис Зайчук повідомив, що вже сьогодні розпочато процес розблокування рахунків підприємців-боржників, одночасно налагоджується діалог з бізнесом про виконання взаємних зобов’язань.
Юлія Тимошенко дала доручення ДПА, Міністерству фінансів та Міністерству економіки спільно з представниками Ради підприємців створити робочу групу для врахування всіх пропозицій до проекту Закону України “Про спрощену систему оподаткування, обліку і звітності суб’єктів малого підприємництва”. Прем’єр підписала організаційно-технічні доручення про спрощення процедури започаткування підприємницької діяльності. Згідно з ними, на виконання Указу Президента України вже до 1 липня при реєстрації бізнесу діятиме принцип “єдиного вікна”. Підприємцям більше не потрібно буде оббивати пороги десятків державних інстанцій, збираючи довідки і дозволи. У “єдине вікно” вони подаватимуть мінімальний перелік документів, наступне узгодження буде замкнуте у єдиному ланцюгу взаємодії відповідних державних органів. Підприємець розпочне свою діяльність вже через сім днів після реєстрації заяви.