07442, Україна, Київська обл., Броварський р-н, с. Велика Димерка
Тел. (294) 67-661
E-mail: monomakh@kiev.ldc.net
http://www.monomakh.com.ua

    Компанія "Мономах" з 1991 року спеціалізується на "колоніальних" товарах: 90% товарообігу складає чай, 10% - високоякісна кава. Вибір бізнесу обґрунтований тим, що ці товари не можуть культивуватись в Україні, що значно зменшує коло можливих конкурентів, і відносяться до товарів постійного попиту, які купуються за будь-яких економічних умовах.. Фірма - приватна, має свою дилерську мережу, фабрику, регіональні склади, фірмові магазини, власні торгові марки. Тут працює 120 чоловік: 80 - працівники фабрики, 20 - центрального офісу, 20 - фірмових магазинів. Функції центрального офісу - імпорт, облік, організація збуту, реклама, дизайн та організаційні питання, пов'язані з митницею і сертифікацією. Регіональні дилери - окремі юридичні особи з тією ж назвою - "Мономах". Кількість дилерів - близько 100, численність змінюється. Дилери мають близько 30 спеціалізованих магазинів в різних містах України.
    Голова правління - Барабаш Володимир Володимирович. За фахом - економіст, закінчив у 1972 році Київський інститут народного господарства, у 1985 - Всесоюзну Академію зовнішньої торгівлі. Працював у системі Міністерства зовнішньої торгівлі СРСР, за кордоном (Німеччина), з 1987 року займається приватним бізнесом. Один із засновників фірми "Мономах".
    Господарська діяльність фірми полягає в імпорті, переробці (створення сумішей, смаження та помел кави, фасування продукції) і продажі чаю та кави. Передбачено фасування чаю в одноразові пакетики та зміцнення своїх пакувальних потужностей за рахунок застосування нового обладнання.
    Компанії належать 3 торгові марки: "Мономах", "Князь", "Три слона", зареєстровані належним чином на території України. Марки добре відомі в країні, можливе введення в обіг нових торгових марок.
    Орієнтація діяльності фірми - переважно на внутрішній ринок в загальнодержавному масштабі. Мають місце епізодичні експортні поставки в Росію та Молдову. З 1993 року дилерською мережею "Мономах" рівномірно охоплена вся територія України. Головні ринкові партнери компанії - фірми, що ведуть роздрібну торгівлю харчовими продуктами. Постійно обслуговується більше 8000 юридичних клієнтів по всій Україні.
    Ринковий слоган фірми - "Кращий чай з усього світу". Фірма співпрацює з партнерами з багатьох країн-походження товару. Серед них, звичайно, є постачальники з батьківщини чаю - Китаю, "чайних" країн - Індії та Шрі-Ланки. Успішно впроваджуються раніш незнайомі українцям чаї Аргентини, Індонезії, Африки, В'єтнаму, які вже давно користуються великою популярністю у світі. Серед кращих, традиційних для українського ринку, індійських і цейлонських чаїв, пропонуються також екзотичні види - жасміновий чай, африканський "Каркаде", парагвайський "Мате", китайські "Срібні голки", жовтий чай "Оолонг". "Мономах" постійно розширює свій асортимент за рахунок класичних і нових, ще невідомих вітчизняному споживачеві видів, знайомить з чайною історією, виробництвом та традиціями
    Головною стратегічною метою підприємства є задоволення смаків всіх верств населення країни з урахуванням покупної спроможності й інтересів споживачів у різних регіонах. Вивчені головні групи смаків споживача щодо пропонованого товару, відповідно формується пропозиція. Постійно досліджуються тенденції в динаміці попиту, маючи на увазі, що в головному ситуація розвивається в руслі загальносвітових тенденцій по даній товарній групі. Надається велика увага національним особливостям в розвитку структури попиту. Враховується загальна світова тенденція зростання цін на чай і каву. Передбачаються широкі рекламні заходи, перш за все з використанням існуючої дилерської мережі (друкована продукція, пластикові мішки, пакети и т.д. в поєднані з централізованими заходами через засоби масової інформації - ТБ, радіо, газети, журнали) та спонсорством культурних чи спортивних акцій.
    Щодо конкурентів, то фірма вважає їх присутність не суттєвою перешкодою для розвитку бізнесу. Потенціал українського ринку чаю значний, що дозволяє оперувати на ньому багатьом потужним іноземним компаніям, але продукція "Мономаху" конкурентноспроможна й користується попитом.
    Для більш оперативного реагування на ринкові зміни побудована власна фабрика, звідки продукції розподіляється по всій країні за допомогою свого транспортного парку. Виробнича площа цієї виробничо-складської бази - 5 тис. м2, загальна - 30 тис. м2. Функції комплексу - переробка, розфасовка, пакування та зберігання товару, забезпечення товаром дилерської мережі, транспорт.
    Сировина (кава зелена, чай чорний та зелений) поступає безпосередньо від виробників, з якими налагоджені стабільні довгострокові зв'язки. Необхідні пакувальні матеріали отримують як від місцевих, так і від іноземних виробників: картон (місцевий), м'яка багатокольорова пластикова упаковка (місцева), металеві банки (імпорт), фільтр-папір для одноразових пакетиків (імпорт).
    На протязі періоду діяльності був отриманий досвід у своїй спеціалізованій галузі, налагоджені міцні зв'язки і створена добра репутація на зовнішньому і внутрішньому ринках. Підприємство продовжує динамічно розвиватися, що підтверджують незалежні маркетингові дослідження. "Мономах" - єдина українська чайна фірма, має відомі національні марки, широкий асортимент, власне виробництво, позитивний імідж марок, розвинуту власну (збутову) мережу, присутність на всій території країни, можливість детального регіонального маркетингу. Фірма починала свою діяльність на зорі нашої незалежності, і те, що вона в складних економічних умовах стала і залишається одним із лідерів чайного ринку України, свідчить про її вірну ринкову політику.